Uncategorized

Ćwiczenia na lepszą erekcję

Problemy z erekcją pojawić się mogą u wielu różnych mężczyzn i mają wpływ na znaczące obniżenie sprawności seksualnej. Powody takiego stanu rzeczy mogą być różnorodne i wynikać z nieodpowiednio prowadzonego stylu życia, sfery mentalnej czy też nadmiernej ilości stresu. W takim przypadku mężczyzna szuka różnorodnych sposobów na przywrócenie długiej i silnej erekcji, pośród których bardzo skuteczne są ćwiczenia na poprawę potencji. 

Zatem jeśli zmagamy się z kłopotami w łóżku i chcemy ponownie rozpalić pożądanie, spróbujmy wykonywać niżej opisane ćwiczenia powiększające naszą ochotę na seks, jak pozwalające na przywrócenie sprawności seksualnej. 

Najefektywniejsze ćwiczenia na erekcję

Ćwiczenia na erekcję to sposoby, które mogą być stosowane w warunkach domowych – nie są skomplikowane i zajmują niezbyt wiele czasu. Niemniej jednak, jeśli chcemy zyskać pewność, iż dadzą one oczekiwane przez nas rezultaty, musimy postawić głównie na regularność ich wykonywania – nie ma szans, iż potencja powróci po jednorazowym treningu. Poniżej opisujemy trzy metody umożliwiające powrócenie do bardzo namiętnej gry. 

Ćwiczenia mięśni dna miednicy

Mięśnie dna miednicy, nazywane inaczej mięśniami Kegla, mają duże znaczenie – nie tylko z uwagi na seksualne doznania, ale także eliminowanie ryzyka występowania wybranych schorzeń czy też ułatwienie akcji porodowej. Dlatego ich ćwiczenie zaleca się nie tylko kobietom, ale również i mężczyznom. Gdzie są umiejscowione? Najlepszą metodą na ich znalezienie, będzie chwilowe powstrzymywanie strumienia moczu – te, które w tym momencie będą napięte, to właśnie opisane mięśnie Kegla. 

W jaki sposób możemy je ćwiczyć? 

  • należy stanąć w rozkroku lub ułożyć się na plecach,
  • kolejna czynność to napinanie mięśni Kegla i utrzymywanie ich w ten sposób przez około 5 sekund,
  • po krótszym odpoczynku, czynność tę należy powtórzyć,
  •  w przeciągu pierwszych siedmiu dni, trzeba wykonywać 5 powtórzeń 2-3 razy na dobę,
  • później możemy stopniowo zwiększać liczbę powtórzeń, aż dojdziemy do 15. Niewątpliwie, możemy także wydłużać czas, w jakim napinamy mięśnie Kegla – wszystko zależeć będzie od naszych możliwości i rezultatów, które chcemy uzyskać wykonując to ćwiczenie. 

Ćwiczenia tak zwanych mięśni Kegla i łatwe, a do tego skuteczne – oddziałują korzystnie na siłę i długość erekcji, a ponadto umożliwiają kontrolowanie wytrysków. Wpłata to na długość stosunków, a nawet i intensywność osiąganych orgazmów. 

Metoda Masters and Johnson

Metoda ta powstała na skutek wykonania badań dwóch partnerów – Virginii Johnson i Williama Mastera, których zainteresowało oblicze naukowe erotycznego życia, także od strony seksualnej sprawności.  Dzięki czemu udało się stworzenie ćwiczeń, które wpływają nie tylko na jakość samej erekcji, ale także umożliwiają opóźnianie chwili wytrysków. Jest to sposób, który może być stosowany samodzielnie lub razem z partnerką. Opiera się on na tym, żeby właściwie uchwycić członka – kciuk powinien znaleźć się na wędzidełku, a reszta palców niedaleko albo na rowku dokoła żołędzi.

 Teraz wystarczy już tylko ściśnięcie palców na 4 sekundy tak, żeby nie powodować dolegliwości bólowych, po czym konieczne jest zrobienie 30-sekundowej przerwy. Po tym możliwe staje się kontynuowanie stosunku albo masturbacji.  Metoda ta trwa krótko i jest bardzo łatwa, dlatego warto ją będzie stosować na tyle często, jak tylko to będzie możliwe – jest to ćwiczenie na erekcję, które przynosi rezultaty już po paru próbach. 

Metoda Start-Stop

Jak jeszcze możemy przywrócić skutecznie potencję i wydłużyć swoją erekcję? Jedną spośród najbardziej skutecznych metod będzie ta, która została stworzona przez Jamesa Semansa – urologa w 1956 r. – start-stop. 

To ćwiczenie na erekcję, które najłatwiej będzie przeprowadzać podczas masturbacji – opiera się ono na wyczekiwaniu chwili tuż przed samym wytryskiem, jak i szybkim zaprzestawaniu kolejnych czynności. 

Później trzeba odczekać parę sekund, żeby móc powrócić do zwykłego stanu i ponowić masturbację, po czym znów powtórzyć opisaną metodę start-stop. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *